گفتگو باحافظ

شاید زندگی همین باشد....

منو عشقم....!! شما همه.......!!!!!

گفتگو باحافظ

 

گفتگو باحافظ

نیمه شب پریشب گشتم دچار کابوس

دیدم به خواب حافظ توی صف اتوبوس

 گفتم سلام خواجه, گفت علیک جانم 

  گفتم جا روانی؟  ,    گفتا که خود ندانم

   گفتم بگیر فالی ,گفت نمانده حالی

گفتم چگونه ای؟ گفتا در بند بی خیالی  

گفتم که تازه تازه,شعروغزل چه داری

گفتا که می سرایم شعر سپید, باری

گفتم زدولت عشق؟گفتا که کودتا شد

گفتم رقیب؟گفتا بدبخت کله پا شد

گفتم کجاست لیلی,مشغول دلربایی؟

گفتا شده ستاره در فیلم سینمایی

گفتم بگو زخالش,آن خال آتش افروز

گفتا عمل نموده,دیروز یا پریروز

گفتم بگو زمویش,گفتا که مش نموده

گفتم بگو زیارش,گفتا ولش نموده

گفتم چرا ؟جگونه/عاقل شده است مجنون؟

گفتا شدید گشته محتاج گرد و افیون

گفتم کجاست جمشید؟جام جهان نمایش؟

گفتا خردیده قسطی ,تلوزیون به جایش

گفتم بگو ز ساقی, حالا شده چه کاره؟

گفتا شده منشی توی اداره

گفتم بکن ز محمل یا از کجاوه یادی

گفتا پژو,دوو,بنزیاگلف نوک مدادی

گفتم ز مشک آهوی دشت زنگی

گفتا ادکلن شده در شیشه های رنگی

گفتم بلندبوده,موی تو آن زمانها

گفتا به حپس بودم از ته زدن انها

گفتم شما به زندان!!حافظ مارو گرفتی؟

گفتا ندیده بودم هلو به این خرفتی!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:,

] [ ] [ فریاد3 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه